lunedì 20 agosto 2012

PRESENTATION OF THE BLOG

Hello everyone, this is my personal blog, are the same Andrea Marino OUTSIDE ARTISTS XD, I decided to create this blog to have a personal space, and you can find the truth of my identity with a link that will take you into the blog my Facebook Profile. I hope you will like my works, I will try to give you the best, also note with pleasure that what most downloaded are my tributes to Prison Break, so I will make more :)

Salve a tutti, questo è il mio blog personale, sono lo stesso Andrea Marino di OUTSIDE ARTISTS XD, ho deciso di creare questo blog per avere uno spazio personale, inoltre potrete riscontrare la veridicità della mia identità con un collegamento che dal blog vi porterà nel mio profilo Facebook. Spero che le mie opere vi piaceranno, cercherò di regalarvi il massimo, inoltre noto con piacere che ciò che scaricate maggiormente sono i miei tributi a Prison Break, quindi ne farò altri :)

Nessun commento:

Posta un commento